Unity3D oyun motoru ile oyun programlama kitabı Kodlab yayınlarından satışa çıkmıştır.
Günümüzde trend konu olan mobil platformu, tüm dünyada olduğu kadar ülkemizde de oldukça büyük bir ilgi görmektedir. Bu biriken ilgi ve genç nüfus dolayısıyla oluşan iş gücü, kendini mobil uygulama geliştirme noktasında eğitmek isteyen büyük bir kitle doğurmaktadır. Özellikle Android ve iOS işletim sistemine sahip mobil cihazlar, içlerinde bulunan büyük pazar potansiyeline yönelimi hiç kuşkusuz artırmaktadır.
Bu kitap, Unity3D ile oyun programlama, özellikle çoklu platform üzerinde oyun geliştirme ve profesyonel oyun yapımı hakkında, kendi hayal gücünüz ve araştırıp öğrenme merakınız sayesinde içerik boyunca size yol gösterecektir.
• Unity3D Nedir?
• Unity3D Kurulumu
• Android Kurulumu ve Entegrasyon
• Unity Remote Mobil Uygulaması
• Unity IDE ve Inspector Bloğu
• MonoDevelop Kod Editörü
• Unity Asset Store
• UnityScript Programlama
• Input Sınıfı
• UnityScript ile Veri Yapıları ve
Değişken Tanımlama
• UnityScript ile Operatörler
• UnityScript ile Denetim İfadeleri ve Akış Kontrol
• GameObject
• GUI Sınıfı
• Transform Sınıfı
• Vektörler
• Kamera Kontrolü
• Sahne Geçişleri ve Kontroller
• Ses Efektleri
• Partikül Sistemleri
• Aydınlatma Kontrolleri
• Ekran Dokunmatiği ve Touch Kavramı
• G sensörü Entegrasyonu
• Animasyonlar
• Fizik Motoru ve Rigidbody
• Collider ile Çarpışma Algılama
• Karakter Kontrol
• 3 Boyutlu Nesne Fiziği
• Menü Tasarımı
• Yapay Zeka Uygulaması
• Unity3D ile PHP&MySQL Entegrasyonu
• Unity3D ile Facebook Entegrasyonu
• AdMob ile Mobil Uygulama Üzerinden
Reklam Geliri
• Çoklu Platform için Oyun Geliştirme
• Unity 4.5 ve Unity 5 Sürümleri
• Google Play Üzerinden Uygulama Yayınlama
My Name is A. Gokhan SATMAN, and I am a software engineer, Author and game developer. gokhansatman.com
Comment:*
Nickname*
E-mail*
Website
Bir dahaki sefere yorum yaptığımda kullanılmak üzere adımı, e-posta adresimi ve web site adresimi bu tarayıcıya kaydet.
1 × 3 =
CAPTCHA (Şahıs Denetim) Kodu *